To the bone| review

Vandaag heb ik weer eens een review dit keer niet van een serie maar een film. namelijk de film to the bone. Wat bij mij bekend is is dat die alleen te zie is op Netflix dat is wel jammer aangezien je dan verplicht bent om Netflix te nemen om deze film te kunnen zien.

 

Schermafbeelding 2017-07-19 om 11.00.59

waar gaat de film over?

Ellen is een weerbarstig, 20-jarig meisje dat lijdt aan anorexia. Het grootste gedeelte van haar tienerjaren heeft ze doorgebracht in verschillende herstelprogramma’s, maar helaas zonder succes. Haar familie is vastbesloten om een oplossing te vinden voor haar probleem en stuurt haar naar een tehuis voor jongeren dat onder leiding staat van een onconventionele dokter. Ellen, verrast door de ongebruikelijke regels en gecharmeerd door haar medepatiënten, moet haar verslaving onder ogen komen.

wat vond ik van de film?

Ik vond de film erg realistisch, omdat als je zoiets hebt herstellen niet in 1 keer goed gaat.    En je kan in de film ook heel duidelijk zien dat zei niet de enige persoon is met dat probleem maar in een te huis komt waar meerdere mensen zitten met de zelfde probleem. Wel vond ik het een erg open einde alsof er nog een vervolg aan komt.

Tot zover mijn mening over deze film zonder te veel hebben gezegd.

Heb jij nog een leuke film die ik echt gezien moet hebben? Laat het mij weten in de reactie.

 

doei, Lisanne

 

3 gedachtes over “To the bone| review

  1. KimberlyTalkz

    Hey, een leuke film is the DUFF ✨ Wil je misschien een kijkje nemen op mijn blog? Ik heb zelf anorexia en vertel mijn verhaal op mijn blog.

    Like

Plaats een reactie